Куратордук сааттарды тематикалык пландаштыруу
Бул документ 2025-2026-окуу жылы ичинде ОшМУнун бардык академиялык тайпаларында өткөрүлүүчү куратордук сааттардын мазмунун аныктап турат.
1-курстар үчүн
|
№ |
Өтүлүү мөөнөтү |
Куратордук сааттар үчүн сунушталуучу темалар |
Максаты жана милдеттери |
Иштөө формасы |
|
1. |
Сентябрь ичи |
Академиялык тайпанын өзүн- өзү башкаруу структурасы Студенттин портфолиосу |
- Академиялык тайпанын өзүн -өзү башкаруу структурасын түзүү; - Академиялык тайпанын активдерин шайлоо, функционалдык милдеттерин бөлүштүрүү; - Тайпадагы студенттер жөнүндө маалыматтар базасын түзүү, маалыматтарды толтуруу. - Тайпанын кураторунун (академиялык кеңешчи) портфолиосун түзүү; - Студенттердин портфолиосу жана аны үзгүлтүксүз толуктоо боюнча маалымат берүү; - Студенттердин портфолиосун түзүү. |
Жыйын Ангемелешүү |
|
Студенттин жүрүм-турум кодекси |
- ОшМУнун студенттери үчүн иштелип чыккан “Студенттин жүрүм-турум кодекси” менен таанышуу; - Студенттин укуктары жана милдеттери менен таанышуу; - Кодексте каралган эреже бузуулар, аларды болтурбоо, алдын алуу маселелери боюнча пикир алмашуу, талкуулоо; - Модулдук - рейтингдик система, учурдук, чектик, жыйынтыктоочу текшерүү жөнүндө маалымат алуу. |
Ангемелешүү, презентация |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
Театр күнү |
Ош Улуттук драма театрына барып спектакль көрүү |
Спектакль көрүү |
||
|
2. |
Октябрь ичи |
Студенттик стипендиялык, социалдык колдоо программалары |
- Студенттерди “Атуулдук стипендия”, “Президенттик стипендия”, “Окумуштуулар кеңешинин стипендиясы” жөнүндөгү жоболор менен тааныштыруу; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарды жана милдеттерди аныктоо; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарга жетүү аракеттери; - Контракттык төлөмдөн жеңилдик берүү боюнча жобо менен тааныштыруу. |
Презентация, ангемелешүү |
|
ОшМУда өзүн-өзү өнүктүрүү программалары |
- Убакыт акчадан да кымбат экендигин аңдап түшүнүүгө жетишүү; - Сабактан сырткары убакытта өзүн-өзү өнүктүрүүнүн жолдору жөнүндө маалымат алуу; - Р.Абдыкадыров атындагы маданий-эстетикалык борбордогу студенттик ийримдер жөнүндө маалымат алуу; - Студенттик кеңеш тарабынан жүргүзүлүп жаткан студенттик долбоорлор менен таанышуу; - “Үмүт” студентик телестудиясынын, “Нур” студенттик гезиттин волонтердук программалары менен студенттерди тааныштыруу. |
Аңгемелешүү, презентация, маалымат бөлүмгө экскурсия |
||
|
Туруктуу өнүгүүнүн 17 максаты |
- Туруктуу өнүгүүнүн 17 максаты менен тааныштыруу; -Туруктуу өнүгүү үчүн билим берүү;
|
Презентация, талкуу |
||
|
“ОшМУ - таза чөйрө үчүн!” тазалык акциясына катышуу |
- Ош шаарындагы туристтик базаларда, парктарда, тоолордо жана коомдук жайларда тазалык акциясын уюштуруу (бөлүнгөн графикке ылайык). |
Ишембиликке катышуу |
||
|
3. |
Ноябрь ичи |
Студенттик стартаптар |
- Студенттик стартаптар жөнүндө маалымат берүү; - ОшМУнун студенттик стартап борбору менен таанышуу. |
экскурсия |
|
Жаштар- сергек жашоо үчүн! |
- Тамеки, баңги заттарын, спирттик ичимдиктерди колдонуунун зыяндуу жактары, кесепеттери жөнүндө маалымат алуу; - Жаштар арасында бул коркунучту алдын алуу жолдорун изилдөө; - Сергек жашоо образын студенттер арасында жайылтуу. |
аңгемелешүү |
||
|
Кылмыштуулукка жол жок! Экстремизм, терроризм, радикализм коркунучтары |
- Студенттер арасында кылмыштуулукту алдын алуу, болтурбоо боюнча профилактикалык иштер жөнүндө маалымат алуу; - Жаштар арасында күтүлүүчү кылмыштуулуктун, анын ичинде кыз балдарга жана жаш балдарга карата зордук-зомбулуктун болуу себептери жана кесепеттери жөнүндө талкуу. Жаштар арасында радикалдашууну (диний, идеялык, тыю салынган уюмдар) алдын алуу; - Экстремизм, терроризм, тыю салынган диний агымдар жөнүндө маалымат алуу; - Жаштардын радикалдашуусун алдын алуу, болтурбоо жана жайылышына бөгөт коюу аракеттериндеги ар бир жарандын жоопкерчилигин аңдап түшүнүүгө жетишүү. |
Адис менен жолугушуу Тегерек стол |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
4. |
Декабрь ичи |
Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү |
- Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү багытындагы иш - чараларды тайпалык деңгээлде уюштуруу; - Академиялык тазалыктын талаптары жана принциптери жана алардын тайпада сакталышы жөнүндө талкуу уюштуруу; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги боюнча талкуу. |
талкуу |
|
|
|
|
||
|
Кышкы сынак-сессиясына даярдануу маселелери |
- Кышкы сынак сессиясына тайпадагы студенттердин даярдыгы; - Кышкы сессиянын сынактарын ийгиликтүү тапшыруу маселелери боюнча талкуу. |
талкуу |
||
|
Жаңы жылга жаңы максаттар жана милдеттер |
- Өтүп бара жаткан жылга баа берүү; - “Өтүп бара жаткан жыл мен үчүн эмнеси менен жемиштүү болду?” деген суроого жооп берүү; - “Өтүп бара жаткан жылы ниет кылган кайсыл иштерди аткарууга жетишпей калдым?” деген суроонун негизинде келе жаткан жаңы жылга максат, милдеттерди жазуу. |
аңгемелешүү |
||
|
6. |
Февраль ичи |
2021-2026-жылдары Кыргыз Республикасында “Кыргыз жараны” деп жарандардын өзүн таануусун өнүктүрүүнүн концепциясы жөнүндө Кыргыз жараны кандай болушу керек? |
- Кыргыз жараны концепциясы менен таанышуу; - Концепцияны ишке ашыруу маселелери менен таанышуу; - Концепциянын маңызын аңдап түшүнүү. - Кыргыз жаранынын моделин таануу; - Көп түрдүүлүктөгү биримдик идеясын аңдап түшүнүү. |
презентация, аңгемелешүү |
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
Бүгүнкү мекенчил жаштардын модели |
- “Бүгүнкү заманбап контексте мекенди, элди, жерди сактоо дегенди кандай түшүнсө болот?” деген суроого жооп издөө; - “Мекенчил адамдын бүгүнкү образы кандай?” деген суроого жооп издөө. |
ангемелешүү |
||
|
7. |
Март ичи |
Улуттук иденттүүлүк – туруктуу мамлекет |
- Кыргыз элинин улуттук иденттүүлүктөрү жана аларды башка улуттар менен салыштыруу; - Ааламдашуу заманында улуттук иденттүүлүктү сактоо мамлекет үчүн келечек экендигин аңдап түшүнүүгө жетишүү. |
|
|
Менин болочок кесибиме койгон замандын негизги талаптары |
- Заманбап адис болуу үчүн талап кылынуучу көндүмдөрдү, билимдерди билүү; - Эмгек рыногунун суроо-талаптарына анализ жүргүзүү; - Кесипкөй болууга даярдануу үчүн милдеттерди алуу. |
|
||
|
Студенттин окууга мотивациясы |
- Студенттин окууга болгон мотивациясы жөнүндө маалымат алуу; - Студенттин окууга болгон ички мотивациясын жогорулатуу жолдорун билүү; - Эффективдүү окуп-үйрөнүү техникалары менен таанышуу. |
аңгемелешүү |
||
|
Өз алдынча окуп-үйрөнүүдө маалыматтык технологияларды колдонуу |
- Өз алдынча окуп-үйрөнүүнү уюштурууда маалыматтык технологиялык каражаттарды колдонулуунун жолдорун билүү; - Интернетти, социалдык тармактарды натыйжалуу пайдаланууну аңдап түшүнүү. |
|
||
|
8. |
Апрель ичи |
“Китеп окуйбуз!” деген аталышта китеп окуу айын уюштуруу жана өткөрүү |
- Тайпада бир айлык акция уюштуруу; - Куратор (академиялык кеңешчи) жана студенттер биргеликте тандаган адабий чыгармаларды окуп чыгуу жана талкуу жүргүзүү; - Китеп окууга жаштарды үндөгөн видеоролик, постерлерди жасоо, социалдык тармактар аркылуу таратуу. |
Бир айлык акция |
|
Эстеликтердин жана тарыхый жайлардын эл аралык күнү |
Шаардагы тарыхый жайларга, музейлерге саякат уюштуруу. |
экскурсия |
||
|
Жашыл университет – жашыл шаар |
Ош шаарындагы туристтик базаларда, парктарда, тоолордо жана коомдук жайларда, окуу корпустарында тазалык акцияларын уюштуруу |
Ишембиликке катышуу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
9 |
Май ичи |
5-май КРнын конституция күнү |
«Мен конститутцияны канчалык билем?» (доклад, талкуу уюштуруу). |
Талкуу |
|
Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү |
- Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү багытындагы иш -чараларды тайпалык деңгээлде уюштуруу; - Академиялык тазалыктын талаптары жана принциптери жана алардын тайпада сакталышы жөнүндө талкуу уюштуруу; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги боюнча талкуу; |
Талкуу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
Жазгы сынак-сессиясына даярдануу маселелери |
- Жазгы сынак сессиясына тайпадагы студенттердин даярдыгы; - Жазгы сессиянын сынактарын ийгиликтүү тапшыруу маселелери боюнча талкуу. Модулдардын жыйынтыктарын талкуулоо; - Семестрдин жыйынтыгы боюнча студенттердин сабактарга катышуусу жана жетишүүсүнө анализ;
|
талкуу |
||
|
|
|
|
2-курстар үчүн
|
№ |
Өтүлүү мөөнөтү |
Куратордук сааттар үчүн сунушталуучу темалар |
Максаты жана милдеттери |
Иштөө формасы |
|
1. |
Сентябрь ичи |
Академиялык тайпанын өзүн өзү башкаруу структурасы |
- Академиялык тайпанын өзүн өзү башкаруу структурасын түзүү; - Академиялык тайпанын активдерин шайлоо, функционалдык милдеттерин бөлүштүрүү; - Тайпадагы студенттер жөнүндө маалыматтар базасын түзүү, маалыматтарды толтуруу. |
Жыйын |
|
Студенттин жүрүм-турум кодекси |
- ОшМУнун студенттери үчүн иштелип чыккан “Студенттин жүрүм-турум кодекси” менен таанышуу; - Студенттин укуктары жана милдеттери менен таанышуу; - Кодексте каралган эреже бузуулар, аларды болтурбоо, алдын алуу маселелери боюнча пикир алмашуу, талкуулоо; - Модулдук –рейтингдик система, учурдук, чектик, жыйынтыктоочу текшерүү жөнүндө маалымат алуу. |
Талкуу |
||
|
Көп тилдүүлүк |
-Студенттер арасында көп тилдүүлүккө байланышкан маселелерге көңүл буруу;
|
|
||
|
Ички жана сырткы мобилдүүлүк программалары |
-Окуу жылынын башында студенттерге ички жана сырткы алмашуу программалар боюнча маалымат берүү |
Презентация,
|
||
|
2. |
Октябрь ичи |
ОшМУнун жаштар кеңешинин долбоорлору |
-“ОшМУ студенттерге” долбоору (студенттик кеңеш тарабынан жүргүзүлгөн долбоор) -“Жаш илимпоз” долбоору -“ОшМУдан кат” долбоору
|
Экскурсия, Презентация |
|
Мугалимдер күнү |
Факультет, колледждерде группалар арасында мугалимдер күнүн белгилөө. |
Концерттик программалар |
||
|
Студенттик стипендиялык, социалдык колдоо программалары |
- Студенттерди “Атуулдук стипендия”, “Президенттик стипендия”, “Окумуштуулар кеңешинин стипендиясы” “ОшМУнун топ-20 студенти” жөнүндөгү жоболор менен тааныштыруу; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарды жана милдеттерди аныктоо; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарга жетүү аракеттери; - Контракттык төлөмдөн жеңилдик берүү боюнча жобо менен тааныштыруу. |
Презентация, ангемелешүү |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
3. |
Ноябрь ичи |
Студенттик стартаптар |
- Студенттик стартаптар жөнүндө маалымат берүү; - ОшМУнун студенттик стартап борбору менен таанышуу. |
экскурсия |
|
Студент жана жаштар жумалыгы |
-Ош шаардык жаштар иштери боюнча комитетинин окуу жайлар боюнча куратору менен жолугушуу уюштуруу; -Шаардык жаштар комитетинин студенттер үчүн каралган иш-чаралары, стипендиялары, долбоорлору боюнча маалымат берүү |
экскурсия |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
Экстремизм, терроризм, радикализм коркунучтары |
- Жаштар арасында радикалдашууну (диний, идеялык, тыю салынган уюмдар) алдын алуу; - Экстремизм, терроризм, тыю салынган диний агымдар жөнүндө маалымат алуу; - Жаштардын радикалдашуусун алдын алуу, болтурбоо жана жайылышына бөгөт коюу аракеттериндеги ар бир жарандын жоопкерчилигин аңдап түшүнүүгө жетишүү. |
Адис менен жолугушуу |
||
|
4. |
Декабрь ичи |
Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү |
- Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү багытындагы иш - чараларды тайпалык деңгээлде уюштуруу; - Академиялык тазалыктын талаптары жана принциптери жана алардын тайпада сакталышы жөнүндө талкуу уюштуруу; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги.
|
талкуу |
|
Китеп күнү |
Китеп күнүнө карата ОшМУнун китепканаларына жана шаардык, облустук китепканаларга саякат уюштуруу |
Экскурсия |
||
|
Ата-энелер чогулушу |
Ата-энелер чогулушу: а) ата-энелердин укуктары менен тааныштыруу; б) Ар бир студенттин семестрдеги сабактарга катышуусу, жетишүүсү, жүрүм-туруму боюнча маалымат берүү. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
6. |
Февраль ичи |
Студенттик илимий-конференциялар |
-Илимий макала жазуунун талаптары, эрежелери -Жаш илимпоз, магистрант, аспиранттар менен жолугушуу |
Тегерек стол |
|
ОшМУнун студенттик акыйкатчы аппаратынын өкүлдөрү менен жолугушуу |
-ОшМУнун студенттик акыйкатчы аппаратынын өкүлдөрү менен жолугушуу өткөрүү; -Студенттердин укук-милдеттери боюнча суроо-жооптор -Электрондук ишеним кутуча жана “Жетекчи менен бир саат” долбоорлору жөнүндө маалымат берүү |
|
||
|
23-февраль Ата мекенди коргоочулар күнү |
-Эр аралык достуктукту, ынтымакты бекемдеген чыгармалар, ырлар жана иш-чаралар дүйнөлүк масштабда; -Биздин баатырлар, согуш ардагерлери боюнча маалымат берүү, иш-чараларды уюштуруу. |
Талкуу , жолугушуу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
7. |
Март ичи |
Президенттик жана Атуулдук стипендианттар менен жолугушуу |
-Президенттик жана Атуулдук стипендианттардын жетишкен ийгиликтери боюнча маалымат берүү. |
Тегерек стол |
|
Зордук-зомбулук аялдардын гана көйгөйү эмес, бул бүтүндөй коомдун көйгөйү! |
- “Аялзатына карата зомбулукту токтот!” аттуу жумалык - “Унчукпай калба!” аталышындагы группа арасындагы талкуу; - Аялзатынын бүгүнкү күндөгү орду |
Психологдор менен жолугшуу уюштуруу |
||
|
Дени сак улут - дени сак өлкө! |
|
Куратор менен бирге уюштуруу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт
|
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
8. |
Апрель ичи |
Ата-энелер чогулушу |
Ата-энелер чогулушу: Ар бир студенттин семестрдеги сабактарга катышуусу, жетишүүсү, жүрүм-туруму боюнча маалымат берүү. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
|
“Жетекчи менен бир саат” долбоору |
Группанын студенттери менен факультет, колледждин жана ректораттын өкүлдөрү менен жолугуштуруу |
Тегерек стол |
||
|
ОшМУнун туруктуу өнүгүү планы |
ОшМУнун туруктуу өнүгүү планы боюнча студенттерге тиешелүү маалыматтарды берүү жана талкуулоо |
Талкуу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
9 |
Май ичи |
Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү |
- Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү багытындагы иш- чараларды тайпалык деңгээлде уюштуруу; - Академиялык тазалыктын талаптары жана принциптери жана алардын тайпада сакталышы жөнүндө талкуу уюштуруу; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги боюнча талкуу. |
талкуу |
|
Окуп жаткан кесибимде жетишкен ийгиликтерим |
Кесипке болгон сүйүү жана андагы ийгиликтер боюнча көрүнүктүү адистер менен жолугушууларды уюштуруу.
|
Адис менен жолугушуу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор(академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
3-4-курстар үчүн
|
№ |
Өтүлүү мөөнөтү |
Куратордук сааттар үчүн сунушталуучу темалар |
Максаты жана милдеттери |
Иштөө формасы |
|
1. |
Сентябрь ичи |
Академиялык тайпанын өзүн өзү башкаруу структурасы |
- Академиялык тайпанын өзүн өзү башкаруу структурасын түзүү; - Академиялык тайпанын активдерин шайлоо, функционалдык милдеттерин бөлүштүрүү; - Тайпадагы студенттер жөнүндө маалыматтар базасын түзүү, маалыматтарды толтуруу. |
Жыйын |
|
Студенттин жүрүм-турум кодекси |
- ОшМУнун студенттери үчүн иштелип чыккан “Студенттин жүрүм-турум кодекси” менен таанышуу; - Студенттин укуктары жана милдеттери менен таанышуу; - Кодексте каралган эреже бузуулар, аларды болтурбоо, алдын алуу маселелери боюнча пикир алмашуу, талкуулоо; - Модулдук –рейтингдик система, учурдук, чектик, жыйынтыктоочу текшерүү жөнүндө маалымат алуу. |
Иш-чараларды уюштуруу |
||
|
Көп тил билүүнүн актуалдуулугу |
-Көп тил билүүнүн артыкчылыктары боюнча группа ичинде сынак уюштуруу |
Ангемелешүү, презентация |
||
|
Мамлекеттик тил жөнүндө мыйзамдар |
- Кыргыз Республикасынын Конституциясынан мамлекеттик тилди пайдаланууну жана өнүктүрүүнү жөнгө салуучу ченемдик укуктук актылары менен тааныштыруу; - “Мамлекеттик тилдин бүгүнкү күндөгү орду” аттуу талкуу уюштуруу; - Факультеттерде мамлекеттик тил күнүнө карата иш-чараларды уюштуруу. |
Талкуу уюштуруу |
||
|
2. |
Октябрь ичи |
Студенттик стипендиялык, социалдык колдоо программалары |
- Студенттерди “Атуулдук стипендия”, “Президенттик стипендия”, “Окумуштуулар кеңешинин стипендиясы” жөнүндөгү жоболор менен тааныштыруу; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарды жана милдеттерди аныктоо; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарга жетүү аракеттери; - Контракттык төлөмдөн жеңилдик берүү боюнча жобо менен тааныштыруу. |
Презентация, ангемелешүү |
|
Квалификациялык иш |
-Квалификациялык иштин музмуну, талаптары, жазылышы боюнча кеңири маалымат берүү.
|
Презентация |
||
|
Ош шаарындагы бош жумуш орундар, жумушка орношуу |
Алдын - ала жумуш издөө, жумушка жайгашуу боюнча карьера борборлору жана жумуш берүүчүлөр менен жолугушууларды уюштуруу |
Презентация, талкуу |
||
|
Мугалимдер күнү |
Факультет, колледждерде группалар арасында мугалимдер күнүн белгилөө. |
Концерттик программалар |
||
|
3. |
Ноябрь ичи |
Эл аралык жаштар жана студенттер күнү |
“Бүгүнкү күндөгү студенттердин ынтызарлыгы жана жаштардын коомдогу орду” боюнча талкуу уюштуруу |
Дебат-талкуу |
|
Окуп жаткан кесибимде жетишкен ийгиликтерим |
Кесипке болгон сүйүү жана андагы ийгиликтер боюнча көрүнүктүү адистер менен жолугушууларды уюштуруу.
|
Адис менен жолугушуу |
||
|
Илимпоздор, аспиранттар, стипендианттар менен жолугушуу |
Илимпоздор, аспиранттар, стипендианттар менен жолугушуу уюштуруу |
Тегерек стол |
||
|
Сөз эркиндиги
|
«Сөз эркиндиги» боюнча массалык-маалымат каражаттарынын кызматкерлери менен жолугушуу уюштуруу
|
Тегерек стол |
||
|
4. |
Декабрь ичи |
«СПИД жөнүндө эмнелерди билесиң?» |
«СПИД жөнүндө эмнелерди билесиң?» адистер менен жолугушуу уюштуруу |
Талкуу |
|
«Сен Ч.Айтматовдун чыгармаларын окудуң беле?»
|
«Аалам жана Айтматов» (кече уюштуруу);
|
Талкуу |
||
|
Таза сессия акциясы |
ОшМУнун студенттик акыйкатчы аппаратынын өкүлдөрү менен жолугушуу уюштуруу |
Тегерек стол |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
6. |
Февраль ичи |
Жаңы көндүмдөр жана өз кесибимдин бүгүнкү күндөгү негизги талаптары |
Заманбап адис болуу үчүн талап кылынуучу көндүмдөр; Эмгек рыногунунун суроо-талаптарына анализ жүргүзүү |
Дебат |
|
Ата журттун бейпилдиги
|
«Ата журтту сактоо- баарыбыздын милдетибиз! » аталышында талкуу уюштуруу
|
Талкуу |
||
|
Медицина кызматкерлери менен жолугушуу |
Учурдагы медициналык камсыздоо, медицинанын азыркы абалы боюнча медицина кызматкерлери менен баарлашуу |
Ангемелешүү |
||
|
Ата-энелер чогулушу |
Ата-энелер чогулушу: а) ата-энелердин укуктары менен тааныштыруу; б) Ар бир студенттин семестрдеги сабактарга катышуусу, жетишүүсү, жүрүм-туруму боюнча маалымат берүү. |
Куратор тандайт |
||
|
7. |
Март ичи |
8-Март “Аялдардын эл аралык күнүнө” адабий кечелер |
8-Март Аялдардын эл аралык күнүнө карата оюн-зоок, адабий кечелерди уюштуруу |
Концерттик программа |
|
Айлана-чөйрөнү тазалоо |
Ар бир окуу корпусунун алдында ишембиликтерди уюштуруу жана көчөт отургузуу |
Сабактан сырткары иштөө |
||
|
Эл аралык театр күнү |
Эл аралык театр күнүнө карата группа менен театрга барууну уюштуруу |
Театрга саякат |
||
|
ОшМУ жазы - таланттуу студенттердин фестивалы
|
Нооруз майрамына карата “ОшМУ жазы” аттуу таланттуу студенттердин фестивалына катышуу
|
Маданий-эстетикалык борбор тандайт |
||
|
8. |
Апрель ичи |
Эстеликтердин жана тарыхый жайлардын эл аралык күнү |
Шаардагы тарыхый жайларга, музейлерге саякат уюштуруу. |
экскурсия |
|
Жашыл университет – жашыл шаар |
Ош шаарындагы туристтик базаларда, парктарда, тоолордо жана коомдук жайларда, окуу корпустарында тазалык акцияларын уюштуруу |
Ишембиликке катышуу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт. |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |
||
|
9 |
Май ичи |
5-май КРнын конститутция күнү |
«Мен конститутцияны канчалык билем?» (доклад, талкуу уюштуруу). |
Талкуу |
|
Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү |
- Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү багытындагы иш -чараларды тайпалык деңгээлде уюштуруу; - Академиялык тазалыктын талаптары жана принциптери жана алардын тайпада сакталышы жөнүндө талкуу уюштуруу; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги боюнча талкуу; |
Талкуу |
||
|
Жайкы сессияга даярдануу жана ийгиликтүү тапшыруу |
- Модулдардын жыйынтыктарын талкуулоо; - Семестрдин жыйынтыгы боюнча студенттердин сабактарга катышуусу жана жетишүүсүнө анализ; - Сынактарды ийгиликтүү тапшырууга даярдануу маселесин талкуулоо. |
Талкуу |
||
|
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу маселелер боюнча тандалган тема |
Куратор (академиялык кеңешчи) аныктайт |
Куратор (академиялык кеңешчи) тандайт |